Ordensregler ved leje af lokaler

Kære lejer,

Vi håber, at du vil finde vore lokaler velegnede til dit formål, og ønsker god fest.

Din og dine gæsters behandling af inventar, service og lokaler er selvfølgelig med til, at vi også fremover kan
tilbyde gode forhold for vore lejere.

Derfor skal følgende ordensregler overholdes:

  • Der må ikke sættes tape eller lignende på døre eller vægge.
  • Undgå at forstyrre naboer, hold døre og vinduer lukkede.
  • Det er ikke tilladt at sidde/stå på bordene, stolene må ikke betrædes.
  • Affald skal tømmes i den grønne container. Tomme flasker placeres i flaske containeren.
    (begge containere står umiddelbart først for - bag bygningen).
  • Ituslået service skal anbringes på køkkenbordet, da dette vil lette optællingen.
  • Almindeligt opvaskemiddel, viskestykker, håndklæder, toiletpapir og håndsæbe skal medbringes af
    lejer. (Opvaskemaskinen tilsætter sæbe og skyllemiddel automatisk).
  • Lokalerne skal rengøres efter brug. Køkken, komfurer (herunder ovne), emhætter, køleskabe, frysere,
    mikrobølgeovne, service og alt køkkeninventar samt køkkengulvet skal være vasket ved afleveringen.
    Ligeledes gælder dette toiletterne, gang og sal; se det følgende.
  • Toiletter, herunder kummer, håndvaske, spejle, vægge og gulve, skal være vasket ved afleveringen.
  • Gulvet i gangen skal vaskes. Spejlet skal pudses.
  • Borde og stole sættes tilbage i depot. Skal stilles som ved modtagelse. 9 stole i hver stak.
    Borde og stole må ikke blokere for dørene i depotet.
  • Gulvet i salen skal fejes grundigt og efterfølgende vaskes grundigt i lunkent vand + alm. rengøringsmiddel.
  • Baren, scenen og radiatorerne skal ligeledes rengøres.
  • Porcelæn, glas samt bestik skal aftørres efter opvask.
  • Køleskabe og frysere slukkes efter rengøringen og efterlades åbentstående.

Hvis vi skønner, at service, gulve m.v. skal vaskes om, bliver lejer præsenteret for en regning for dette arbejde.

Med Venlig Hilsen IFFI